{ Lina & Marcus }


Förra helgen gifte sig min syster med hennes Marcus.

Vigseln hölls i vackra stavkyrkan i Kårböle och det var de närmaste
som var med under ceremonin. Jag fick äran att fotografera och jag tycker att
vi fick till många bra bilder! 

Bilden ovan är tagen när de precis kommit ut ur kyrkan och 
fått ris kastat på sig! Såpbubblor delades också ut, så det blåstes 
en hel del! 


Den vackra brudbuketten! 


Ringarna tog jag några närbilder på när vi var hemma hos mamma.  
Ett gammalt slitet slaktbord med den rätta färgen.


Kvällen innan bröllopet for vi ut i skogarna runt 
Kårböleskog för att ta några porträttbilder. 

Då jag inte fotat så många människor på 
detta vis tidigare så var jag såklart nervös.  

Med detta härbre i bakgrunden tyckte jag att vi fick till 
en fin känsla i bilderna.


Denna bild med vägen i bakgrunden gillar jag! Myrmark runtomkring och längst bort
där på rakan svänger man upp till byn där vi är uppväxta.


1 kommentar:

Mirre sa...

Men ohh så fina =D