{ Lördag och dags att börja packa }



Den första semesterveckan har gått rysligt fort. Men vi har hunnit med en hel del redan. 
Idag är vädret lite sämre, så jag passar på att dona lite inomhus. 

Det ska packas inför vår långresa imorgon. 

Då bär det nämligen av upp mot Kiruna. Nu hoppas jag innerligt att vädret vill vara på vår sida, det såg inte så lovande ut när vi kikade häromdagen. Skulle vara lite trist om det regnar hela veckan.  




Det är alltid lite nervöst att ge sig iväg. Har man glömt något viktigt?
Har man verkligen fått med sig allt?

Bland det värsta skulle väl vara om man glömde kameran ;)




Det är nio år sedan vi var till Kiruna sist, så det ska bli spännande att få se allt igen. 

Och denna gång äger jag en systemkamera, 
så då har jag förhoppningsvis lite fler bilder med
mig hem än förra gången.

Inga kommentarer: