{ Dagens te i adventskalendern }



Dagens te i adventskalendern var en riktig höjdare! Min favorit så här långt. 
Lite syrlig och en härlig doft av grapefrukt. 

Ett tips var att dricka den i ett glas och det förstod jag varför
när jag fick se den underbara färgen. Detta ville jag fånga på bild. 

Har ni sett vilken underbar färg!




Denna blåsiga dag passade det fint att värma händerna runt ett glas värmande te. 
Och att stå nere vid sjön alldeles innan solen försvann bakom bergen var inte alls dumt. 




Är det något te jag skulle kunna tänka mig att köpa mer av så är det just detta. 





Detta te innehåller bl.a. äpplebitar, nyponskal, citrongräs, apelsinskal
apelsinbitar och jordgubbsbitar. 

Låter väl inte helt fel, eller hur?



1 kommentar:

Mirre sa...

Så fina bilder till inlägget om tet och det lät hur gott som helst