{ Kyligt värre }


Ja, nog blev det kallt idag allt. En sådan där dag då man klär sig lite extra. 
Både tjocka handskar, halsduk och mössa åkte på när jag skulle fara till jobbet imorse. 

Att sitta på en truck och lasta av en lastbil är ingen höjdare
 i denna kyla kan jag säga...




Här har vi en som vände tvärt i dörren när hon kände kylan utanför.
Sen dess har hon varit lite småsur. Men det är inte så dumt att ligga inne och mysa i soffan heller!

Idag har det eldats i kakelugnen och jag har mest hållit mig inomhus sen jag kom hem. 
Det går liksom inte att vara ute mer än nödvändigt när det är såhär kallt. 

Har ni också extremt kallt idag?

2 kommentarer:

Mirre sa...

Oj -18 tyckte jag var mycket =D

Sonja sa...

Haha, typiskt med katter som är sur pga vädret är inte som de tänkt. Min är så dumt också och tycker att om han var 5 minuter inne, vädret har ändrats och det regnar/snöar inte längre och är sen riktigt sur när det fortfarande samma väder...