{ Alla Hjärtans Dag }



 Igår var det fettisdagen, idag är det alla hjärtans dag. 

Kärlekens dag. 

Vi brukar inte fira något speciellt, men jag köpte med mig fina rosor hem ♡




Dagen hittills blev inte riktigt som planerat. Slutade jobba tidigt och när jag 
kom hem gick jag för att kika till djuren. För att se så att allt var som det skulle. 

Vi har tagit in en ko med en kalv som blev född igår till ladugården. Skulle ge henne lite mat
och hör hur det är någon som börjar råma och hör hur flera djur dundrar fram. 

Sex stycken kor från stora gruppen var på rymmen och hade sprungit hela vägen till baksidan
av ladugården där jag var. Som tur var så var inte hela flocken ute, och det gick relativt snabbt att
få tillbaka dem igen. 

Hade tänkt ta mig en skidtur där på förmiddagen, men det blev en springtur 
med korna istället! De tycker ju givetvis att det är väldigt roligt att vara ute och springa, 
så det var en hel del hoppande och skuttande. 

Nu hoppas jag att resten av dagen flyter på som den ska och att 
inget mer tok händer...





Önskar er en fin Alla Hjärtans Dag!


1 kommentar: