{ En dag med vårväder }



När jag såg hur fint det var ute så kunde jag inte låta bli att ta en sväng med skidorna 
på förmiddagen. Så härligt det var! Första dagen jag känner hur solens strålar värmer. 

Jag hade sådan tur att det var en skoter som gjort ett spår på isen, så det gick
riktigt bra med skidorna. Annars var det ganska tung snö att åka i.  

Nu börjar det märkas att våren är på väg, trots all snö som ligger kvar. 
Men just att få känna denna värme som solen ger igen, när det droppar från taken.




Ingen dålig utsikt när man glider fram på skidorna.





På morgonen var det alldeles vitt i träden. När vi åkte hem från dansen inatt så var 
det runt -16 grader och när vi vaknade låg det en tunn dimma över sjön. 

Är så glad att jag var ledig just idag, 
till detta fina väder! 

Inga kommentarer: