{ Det var på tiden }



Nu har jag äntligen köpt mig en ny telefon. I fem år har jag haft den gamla och 
den sista tiden satt laddaren i nästan hela tiden, så det var verkligen på tiden att köpa
sig en ny. På vintern var det hopplöst att ha telefonen med sig. 

Den klarade inte av kylan alls och nu i slutet var batteriet väldigt dåligt. 
Och så går det inte att ha det. Men samtidigt var det svårt att skiljas från en 
telefon man haft i så många år. 

Kikade runt ett bra tag innan jag till slut bestämde mig. Och nu tänker man
såklart att man skulle ha bytt för länge sedan! 

De är ganska lika varandra, femman och åttan. Men en stor skillnad
är givetvis kameran. Den tar väldigt bra bilder och jag som aldrig lägger upp
mobilbilder på Instagram annars har faktiskt gjort det flera gånger nu. 




Ett tjusigt skal kostade jag på mig också! 




Efter alla timmar jag jobbat den här våren så kände jag att jag kunde
lägga de här pengarna på en ny telefon. De är ju inte direkt billiga, men förhoppningsvis
kommer jag att kunna ha denna ett bra tag framöver! 



Inga kommentarer: