{ Att få andas in skogsluft }



Jag hade tänkt ta en tur med cykeln redan imorse, men då blåste det kalla
vindar och det var inte alls lockande. Så jag avvaktade och nu på eftermiddagen var det
riktigt behagligt. Visst blåste det nu också, men det var varmare i luften. 

Det var så härligt att få komma ut i skogen igen, det var länge sen
jag gjorde en sådan här tur. 




Ett mål jag hade var att jag skulle få sitta i ett av vindskjulen uppe vid sjön, 
och det var inte det lättaste då jag inte var den enda som var där. 

Men längst bort, på andra sidan sjön fanns det ett ledigt! Så då kunde jag 
sitta för mig själv. Solen låg på och det var riktigt härligt. 




På vägen hem stannade jag till vid denna vackra skog och tog några bilder. 




Några blåbär hittade jag inte. 




Jag köpte mig en ny cykelkorg i våras och där hamnar kameraväskan
när jag är ute på. Mycket bättre att ha väskan där än på axlarna! 



Inga kommentarer: