{ Kanelbullens dag }



Just kanelbullens dag är en sådan dag jag kommer ihåg i förväg. 
Annars har jag ingen större koll på alla andra dagar man ska "fira" något. 

Våffeldagen är också en typisk dag som sitter kvar i minnet. 

Vi blev faktiskt bjudna på bullar på jobbet idag, de var fortfarande 
varma när vi fick dem, supergoda! 

Sådana små saker kan göra så mycket för humöret. 
Man får en liten kick och det blir genast roligare att fortsätta jobba sedan. 




Jag brukar försöka ha bullar i frysen hela tiden. Så lämpligt att plocka
fram om man får främmande. 

Nu var det ett tag sedan jag bakade, men jag hade ett gäng kvar i frysen. 
När man sedan tinar dem i micron så smakar de som nybakta. 

Godast blir de med ett glas mjölk till tycker jag! 

Har ni ätit någon kanelbulle idag?


Inga kommentarer: