{ Måndag Eftermiddag }



En ny vecka har dragit igång och idag var det mycket att göra på jobbet. 

Från det att vi öppnade tills jag slutade mitt skift stod jag i kassan, förutom lunchrasten. 
Så det har varit fullt upp hela dagen! 

Just nu är det mest julsaker som säljs, folk ska börja pynta inför advent.
En hel del inredning i färgerna rött och grönt, ljusslingor av olika slag och såklart 
adventsljusstakar. 




Är så glad att jag hann med min lilla korta skogspromenad igår innan mörkret föll. 
Det var så otroligt vackert med den snön som kommit och frosten på det. 

En sådan dag är det tacksamt att vara ute med kameran! 

Och det märks även på Instagram. Bilder som de här får alltid många likes. 
Jag kan bara hålla med. Älskar bilder som dessa! 





En perfekt väg att vara ute och gå på om man som jag inte är så förtjust
i att vara ute efter landsvägen och knata.    



Inga kommentarer: