{ Sista tisdagen i Januari }



Idag slutade jag lite tidigare från jobbet och det är väldigt skönt att hinna med 
lite saker här hemma medan det är ljust! 

Direkt efter jobbet for jag iväg till återvinningen med skräp 
som vi samlat på oss under vintern. 

Har en skrubb där allt samlas och idag passade det fint att åka och slänga. 
Det är ju så smidigt att åka dit och bara lämna av allt och jag har blivit en stammis, 
då jag åker dit ganska ofta! 




Hon som inte är så förtjust i kylan. Men att vara ute och busa en stund går bra! 




Innan det blev mörkt hann jag även med en tur på skidorna.




 Har ni sett vilken tjusig ask?!




I den ligger dessa kolor. Har följt deras konto på Instagram länge nu och äntligen
har de lagt upp deras kolor till försäljning i en webshop så att även vi som inte bor i närheten
kan handla. 

Kolorna kokas i deras bageri, skärs upp för hand och packas en och en och läggs 
sedan i fina askar. Ska bli spännande att provsmaka!



Inga kommentarer: