{ Jordgubbar och sommarväder }



Nu börjar det bli fart på jordgubbarna i landet. Vi satte plantorna förra året och 
jag är lite förvånad över att det har kommit så mycket som det har gjort. 

Ska bli spännande att se hur det blir nästa år! 

Jag köpte mig ett gäng plantor i år också, men de har inte vuxit så mycket
hittills denna sommar. Men konstigt nog så är det bär på dem också. 




Riktigt goda är de!




En promenad ner till sjön på eftermiddagen. Efter att ha försökt vila
bort min hemska huvudvärk så var det skönt att komma ner dit och bara sätta
sig ner en stund. 

Tog med mig ett block och satte mig ner och skrev lite. 

Jag gillar att skriva listor. Speciellt nu i dessa stressiga tider. 
Listor över sådant som ska göras och sådant som inte får glömmas bort. 

Även idéer på kommande blogginlägg. Känner att jag kommit
av mig lite. Men vad är egentligen intressant att läsa om?
 
 



Inga kommentarer: