{ Man får nästan vårkänslor }



Jag fick en liten stund över på förmiddagen och bestämde mig för att ta en 
promenad i det fina vädret. Hade inte så lång tid på mig, men det var skönt att komma
iväg en liten stund i den friska luften. 

Idag lyser solen äntligen, för en gångs skull nu när jag är ledig en helg. 
Och det blåser inte lika kraftigt som igår.  

Det är nästan lite svårt att tro att det är mitten av januari. 
Fortfarande ingen snö på marken och när jag tittar på termometern som 
sitter på baksidan av huset så visar den sju plusgrader. Nu sitter den förvisso
emot solen, men ändå!  




Promenaden gick i kornas sommarhage längs med sjön. 
Nu är det bara några få månader kvar innan de ska dit igen!  





För första gången på länge så kändes det som att solen värmde litegrann. 
Så skönt att bara sätta sig ner en liten stund. 

Sådant här ger mig positiv energi och det blir lite lättare att dra igång 
en ny vecka sen. En tuff vecka på jobbet väntar, då vi har mycket att göra.  




Inga kommentarer: