{ Sista fredagen i augusti }



Just den här tiden då sommaren går över till höst går alltid så fort
tycker jag. Man hinner bara blinka till så är det plötsligt kyligare luft och man får
klä sig mer. 

Semestern börjar närma sig sitt slut och det är såklart vemodigt i sig. 
En vecka till hade inte varit dumt! 

Nu vet man att det dröjer ett helt år innan det är dags för ledighet igen.  




Men samtidigt så har jag haft en väldigt fin semester i år.
Kan absolut inte klaga på vädret under augusti. Sol och varmt nästan varje dag. 

Det är många, många år sedan jag varit så solbränd som jag blivit i år. 
Har gått i shorts oftare än vad jag gått i långbyxor. Och bara det är ju härligt. 

Att ha semester i augusti är inte så dumt alls. Iallafall inte ett år som detta. 




Hallonbusken levererar fortfarande. Jag plockar och plockar. 
Behöver inte snåla på bär i vinter. 

Nu väntar jag på att lingonen ska mogna, för dem har jag helt 
slut av i frysen.  




Alltid sällskap när man är ute!




Nu ska jag försöka njuta av de här sista dagarna på semestern 
innan jobbet drar igång igen på måndag. 


Önskar er en fin fredag! 


Inga kommentarer: