{ Dimma och minusgrader }



Imorse när vi vaknade såg vi att det var minusgrader ute. Det var fortfarande mörkt ute, då vi vaknade tidigt som vanligt. Spelar ingen roll om det är helg, det är svårt att sova när man väl får i.o.m. att vi kliver upp så tidigt varje dag annars. 

Men när det började ljusna så småningom såg vi att det var vitt på marken. Så efter frukosten var jag givetvis tvungen att ta kameran med mig ner till sjön och fota lite.




Jag tycker att det är så fint med frost i löven. För en vecka sedan var alla löv gula och nu har de redan blivit bruna. Det går så otroligt fort!

Har hört ryktas om att det kan komma snö nu närsomhelst också. Dags att byta till vinterdäck på bilen kanske?!





Hade sällskap med mig ner till sjön.

Där finns det många pinnar att leka med,
så under tiden jag fotade så roade hon sig själv.

Och de största pinnarna är såklart roligast att leka med!




Efter en otroligt hektisk vecka så var det skönt att kunna ta det lugnt nu på förmiddagen och varva ner lite. Sen fikade vi lite mitt på dagen och sen körde jag ett städryck.

Vi har väldigt mycket att göra på jobbet nu och man jobbar i högt tempo hela dagarna. Har jobbat över varje dag denna vecka, så det känns i både kropp och huvud.
Efterlängtat med helg nu.




Inga kommentarer: