{ Kyligare vindar }


Det märks att vi närmar oss höst mer och mer nu. Det är kyligare i luften
och det regnar var och varannan dag. Jag har haft jacka till jobbet några morgnar.

Dimman ligger ofta tät där vid fyra-femsnåret på morgonen och det är blött
i gräset. Och de senaste dagarna har det regnat extra mycket. 

Jag lider med de som drabbats av översvämningar. Här har
vi klarat oss bra.



Det har blivit väldigt lite tid framför datorn den senaste tiden.
Jag känner att jag halkar efter lite härinne. 

Men jag har prioriterat annat helt enkelt. 

Fina dagar vill man hellre vara ute i trädgården och pyssla.
Eller göra små utflykter, umgås med vänner. 

Fotar gör jag så gott som varje dag och på Instagram uppdaterar jag
mer flitigt. Men målet är såklart att uppdatera mer här också.




Kornet börjar mogna och det är inte alltför långt kvar till tröskning nu.
Hoppas på varma, fina höstdagar!





Inga kommentarer: