{ Det växer så det knakar }


Nu börjar den här härliga tiden när blommorna blommar som jag
sådde i våras. I år testade jag att så en ny  för mig variant av blåklint.
Flera olika, tjusiga färger. 

Så fina att ha i buketter! Jag plockar in och sätter i vaser lite här och där. 



Det är verkligen ett bärår i år också. Röda vinbär har vi hur mycket som helst av
och hallon har jag plockat ganska mycket också. Tacksamt att fylla
upp frysen inför vintern.



Fina ägg har jag fått av vänner. Fotovänliga fick jag höra ;)
Sådan skillnad det är på dessa ägg och de man köper i affären. Gulan är
riktigt knallgul och så roligt med alla dessa olika färger på skalen.

Har ni också högsommarvärme idag?
Här är det över trettio grader just nu. Jag njuter av att sommaren fortsätter
och försöker vara ute så mycket jag bara kan.

Inga kommentarer: