{ Onsdag Eftermiddag }

tulpaner1 Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II  - Vackra tulpaner i emaljkanna. Kudde från Åhléns. Ljuslykta från Lisbeth Dahl.

Tog mig en lång promenad när jag kom hem från jobbet. Det är lämpligt nu när man kan gå överallt,
nu när snön har sjunkit ihop och man kan gå uppe på skaren.

Nu på eftermiddagen slog det om och blev mulet och kallt igen, så nu eldar jag för fullt
så att det inte ska bli utkylt inatt.

Ikväll är det säsongspremiär på Grey´s Anatomy, ska ni se?
Två avsnitt
är det också, och jag tänkte försöka hålla mig vaken fastän jag ska upp kl 04.00 imorgon.

Ha en trevlig kväll!

4 kommentarer:

Marie sa...

Fina bilder och ja idag är det Greýs ja. Men det är visst två prog efter varandra

Linda sa...

Jag är ny läsare på din blogg!
Gillar den riktigt mycket!

Självklart missar jag inte Grey's Anatomy!

Kram på dig

Jouline sa...

Underbara bilder! helt fantastiska om du frågar mig :) Ja det känns väldigt bra att kunna ta med sig lilla Tindra till jobbet om det skulle krisa sig ibland, det är jag verkligen så tacksam över :) Hua mig för att stiga upp 04:00^^ kram!

Sanna - en svart ko ger också vit mjölk sa...

Bloggar som är bra ska lyftas fram. Tycker dessutom att det är roligt att dela med mig av bloggar med kor. De är svåra att få tag på liksom! :)

Ser fram mot uppdateringarna från gården!

Kram Sanna