{ Söndag Kväll }

jojje1 Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

Jojje med sin maffiga pannlugg kan man inte ta för många kort på!
Han är så otroligt söt och verkar trivas bra här hos oss efter närmare ett halvår.

I början kivades de en hel del, men nu kan de inte vara utan varandra!
Nu är det bara maten ute i hagen de bråkar om ;)

Nu på kvällssidan var vi och hämtade ett lass med säd som vi haft på torkning i grannbyn.
Mitt i när vi höll på att tömma i vagnen ramlar en planka ner från ett av rören, rakt på min underarm.
Så typiskt! Hoppas verkligen att jag kan använda armen som vanligt imorgon!
Ont gör det, så jag ska lägga på lite mer is nu…

2 kommentarer:

Marie sa...

Ah ok, hihi inte meningen

Marie sa...

Kom inte mina kommentarer med? Hur är det med din arm idag?? Ja men jag märkte det då jag hade många på min bloglovin att jag inte han ta mig tid att läsa er mina favvisar, så då kände jag att jag vill bara ha er som jag verkligen vill följa, de andra som förvisso har trevliga bloggar men aldrig engagerar sig att skriva till mig eller läsa min blogg, de väljer jag bort nu, de får man titta på bara typ.

ja det är nästan för pinsamt, så vissa grejer klarar man ju ej av att titta på ens haha

kramar