{ Majas Café och Presenter }

2

Idag blir det ett gäng mobilbilder, då stora kameran fick stanna hemma.

Ungefär tio minuter ifrån mitt jobb ligger en för mig ny inredningsbutik. Butiken har funnits ett bra tag, men det var
första gången jag gjorde ett besök dit. Och nu undrar jag varför jag inte åkt dit tidigare?

Butiken ligger i en gammal ladugårdsbyggnad och det är inte en liten byggnad.
Tappade räkningen på hur många rum jag strosade omkring i och trots att jag gick runt i en timme så kändes
det som om jag inte hunnit med allt.

1

Jag kommer definitivt att besöka butiken igen! Detta var helt i min smak och bara tio minuter ifrån jobbet som sagt.
Jag såg hela tiden saker jag ville ha och några saker fick följa med hem.

3

I varje rum var det olika teman och det var väldigt snyggt upplagt.

För er som undrar vart denna butik ligger så finns den i den lilla byn
Rengsjö mellan Bollnäs och Söderhamn. Väl värt ett besök!

3 kommentarer:

Lindas plats sa...

Åh vilken härlig butik, så mycket fint, förstår att du köpte med lite hem.
Kram Linda

Så gott som sa...

Så mycket fina saker! Synd att man bor så långt ifrån.

Marie sa...

Men ohhh vilken underbar butik