{ En vacker kväll i juni }

2

Efter ett regn och åskoväder blev det riktigt fint här på eftermiddagen och kvällen.
Min pappa, hans fru och min lillebror kom förbi och grattade Nisse tidigare och innan de skulle åka hälsade vi på hästarna.

Det är så fint i deras hage just nu med alla blommor, så jag passade på att ta några bilder i motljuset.
Visserligen med mobilen, men nöden har ingen lag. Hittar jag något fint så funkar mobilen bra!

1 

Hästarna var lika pratglada som vanligt. De gillar besök och speciellt om de får något gott att äta!

3

Fast jag kunde såklart inte låta bli att gå in efter kameran efter att de hade åkt.
Sådana här kvällar är så underbara. Varma sommarkvällar när solen står högt på himlen länge.
Underbart!

1 kommentar:

Unknown sa...

Åh vilken härlig kväll och vackra bilder!