{ En varm sommardag }

5

Idag har vi full sommarvärme. Jag har varit ute i trädgården, men var tvungen att gå in och svalka mig en stund.
Jag har så lätt för att bli bränd i solen, så det är bäst jag passar mig. Har ingen lust att se ut som en kokt kräfta på dansen ikväll!

Ikväll kan det bli lite hur som helst på dansen. Ett band som inte brukar dra så mycket folk spelar ikväll.
Vi tänkte chansa och åka ändå, är det rätt folk på plats kan det bli en bra kväll ändå.
  6

Mitt favoritrum i detta hus är verandan på övervåningen. Där sitter vi ganska ofta på sommarkvällarna och äter eller fikar.
Jag använder det utrymmet ofta vid fotograferingar.

Eftersom det är förnster på tre av fyra väggar så släpps
det in bra med ljus. Och gillar verkligen stolarna som står därinne, så snygga!

4

Det är viktigt med vätska nu när det är så varmt. Köpte hem en delad vattenmelon igår, det är ju så gott!
Den fina skålen kommer ifrån Indiska.

Önskar er en fin eftermiddag!

Inga kommentarer: