{ Kakformar, tulpaner och gratis redigeringsprogram }

 BeFunky_null_41 
Idag kunde jag inte låta bli att köpa med mig ett gäng tulpaner hem.
Passar på när de har bra pris i butikerna!

Använder en tillbringare från Greengate som vas.
En present från mor som jag fick förra året i födelsedagspresent.

BeFunky_null_31 
När vi var hemma hos mamma sist fick jag med mig ett gäng kakformar hem.
Har ni något bra tips på något gott man kan baka i dem så säg gärna till!

Placerade formarna i en glasburk och de får stå framme som dekoration.

BeFunky_null_61

Tänkte passa på att tipsa om ett gratis redigeringsprogram som jag precis hittat via bloggen Thingsyouremember.
Det finns flera olika fina filter och bilderna i detta inlägg är redigerade i detta program.

Programmet heter BeFunky.

befunky

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag brukar göra mandelmusslor i mina formar. Serverar dem med vispad grädde och färska bär. Super gott

Bellas Lantliv sa...

Tack för tipset, det verkar vara ett bra program. Trevlig helg!