{ En ledig måndag }

1  
Pelargoner har alltid haft en plats i mitt köksfönster. Hemtrevliga och lättskötta blommor, som
jag faktiskt har lyckats få att överleva vintern.  

Vi har ännu inte plockat ut innerfönstren i köket, då det varit minugrader om nätterna och blåst
och regnat i princip varje dag som leder till att det blir kallt inomhus. Så vi får nog vänta någon vecka till som det ser ut.

Vart är vårvärmen?!

6

De vackra pepparkaksburkarna från Arbrå Ångbageri får givetvis stå framme.
Hyllan har jag fått efter min mormor. Den sitter egentligen uppochner, men jag gillar den bättre såhär!

De blå skålarna från Rusta används nästan dagligen.
Så lämpliga att lägga tillexempel grönsaker i.

9

På kökssoffan trängs ett helt gäng kuddar från bland andra Knorkan och H&M.
I bakgrunden ser ni mina skärbrädor och brickor som ofta används vid fotograferingar.

7 8

Tur i oturen så är jag ledig idag. Känns rätt så bra med tanke på min förkylning som inte riktigt har gett med sig.
Nu får jag chansen att vila en dag till, vilket kan behövas!

Nä, nu får det bli en kopp thé och krypa upp i tv-soffan.


Önskar er en fin dag!

Inga kommentarer: