{ Årets Färg - Arbrå Ångbageri }


 Årets pepparkaksburk från Arbrå Ångbageri har äntligen landat i butikerna. 
Den kom ut i fredags och igår var jag och köpte mitt exemplar. 

I år blev burken svart och guld, riktigt snygg! 

Jag har alla de andra färgerna, så att köpa även denna kändes som 
ett måste. En till i samlingen. Det känns kul att samla på något som görs
här i bygden!


Jag köpte min burk på LillaK i Bollnäs. 

Har sett att de brukar säljas både i Arbrå och Bollnäs på 
flera olika affärer och bor man längre bort än så går det fint att beställa
från inreda.com


Pepparkakorna i burken är verkligen hur goda som helst. 
Lämpligt att ta fram till glöggen närmare jul. 


Denna burk kommer att göra sig 
riktigt bra hemma i vårt kök! 



1 kommentar:

Hanna sa...

Vilket bra tips! En sån där vill jag också ha :)