{ En blöt måndag }



Den vackra stjärnan på bilden klickades hem i slutet av förra veckan.
Den är batteridriven, så smidigt! 

Vaknade upp av att det regnade idag. Grått och tråkigt, typiskt höstväder. 
Nu börjar den värsta tiden på året för djurskötselns del. 

Det är så kladdigt och lerigt överallt och traktorn går mer i sidled än rakt fram. 
Jag hade hellre sett att det fryst på och blivit hårt i marken. 


En blöt kalvnos är inte så dumt! Passar på att testa det
nya objektivet så fort jag får chansen.


Packade ner dessa prylar i en ryggsäck när jag for för att utfodra djuren. 
Hittade en sten fylld av mossa alldeles bredvid höhäckarna. 

Perfekt!

Stjärnan hittade jag hos sofiashus.se, hon hade precis fått in den i lager. 


1 kommentar:

Mirre sa...

http://nouw.com/sweetwords min nya blogg

Så fina foton