{ Lite nytt att skriva i }



När jag såg denna förpackning med fyra små anteckningsböcker, så var jag
bara tvungen att slå till! Jag gillar att skriva listor och skriva upp idéer som dyker upp.

De är perfekta för att kunna skriva upp anteckningar ang. kommande blogginlägg t.ex.
När en tanke på ett blogginlägg dyker upp vill jag gärna kunna skriva ner den
 om jag inte har tiden att utföra det på en gång. 

Eller bara skriva ner vad man ska göra under en dag. Är jag ledig en dag och är ensam hemma,
så vill jag gärna ha en plan för den dagen. Så att man gör något vettigt. 

Det är så lätt att dagarna springer iväg och så kanske 
man inte har gjort någonting egentligen.  




Ordning och reda gillar jag och dessa små böcker hjälper mig lite på traven. 
Och så är det ju söta också! 

Lämplig storlek, så att man kan plocka med sig dem i väskan t.ex.

Inga kommentarer: