{ En ledig helg }



Efter att ha jobbat två helger på rad så var det extra skönt att gå hem från jobbet
idag och veta att jag är ledig hela denna helg. 

Det blev en snabbvisit hem för att äta och byta lite kläder och sen for jag
norrut hem till min mamma. Både kroppen och huvudet behöver vila och det är 
något jag kan göra häruppe. 

Det har varit väldigt stressigt på jobbet den senaste tiden 
och återhämtning är viktigt om man ska orka med i längden. 

Åkte från ett regnigt och grått Bollnäs till ett soligt och varmt Kårböleskog. 
Klockan är snart åtta på kvällen och solen står högt på himlen och det är varmt i luften. 




Satte mig en stund i trädgården medan solen fortfarande lyste där och 
lyssnade på alla fåglar och humlor som var i farten. 

Inte en sekund är det tyst! 




Syrenerna blommar för fullt. 




Inga kommentarer: