{ Vackert väder och möte med rävar }



Vilket underbart väder det har varit idag. Det märks att solen har varit framme, 
för jag är solbränd efter alla timmar utomhus idag. 

Efter en vecka med kyligare temperaturer och även regn, så var det härligt
att få en riktig sommardag nu när jag väl var ledig. 

Så jag har passat på att njutit! Både frukost och lunch intogs ute i trädgården. 




Det är svårt att få på bild hur fina dessa åkrar är just nu med alla 
blommor som blommar. Det är så mycket finare i verkligheten. 




Hundkex, midsommarblomster, smörblommor... 





Det är synd att denna tid är så kort. Den bästa tiden är nu!




Fick även syn på ett gäng rävungar som lekte och när jag gick förbi med kameran
brydde de sig inte alls mycket om mig. Kikade på mig och fortsatte sen att leka. 

Helt otroligt söta med den där fluffiga pälsen! 




Nyfikna var de och undrade nog vad jag var för en filur! 



Inga kommentarer: