{ En höstdag }



Hade känningar av en förkylning redan igår med ont i halsen och trött i kroppen. Och imorse när jag vaknade var det såklart värre.
Så det var bara att meddela att jag skulle bli hemma från jobbet idag. 

Har inte varit sjuk på länge nu, så det var väl dags antar jag.
Har klarat mig från förkylningar sen jag vet inte när. Länge sedan var det iallafall.

Brukar alltid bli några dagar på hösten då jag är krasslig.

Någon feber har jag som tur är inte. Brukar sällan få det då jag är förkyld
och det är jag glad för.





Det gäller att försöka njuta av allt det vackra som hösten har att ge nu.
Vi har haft lite otur med mycket regn de senaste dagarna och det har blåst rejält också.

Mycket av löven har redan trillat av.
På asparna nere vid sjön hänger det mycket kvar fortfarande.

Där är också hela marken täckt av löv.
Det är så vackert och jag försöker hinna med att fota emellan regnskurarna.



 

Inga kommentarer: