{ Andra Advent }



Fotade som en tok förra helgen när det var så fint ute med all frost
och det är jag glad för idag när jag kikar ut genom fönstret.

Dimman ligger tjock och det är riktigt gråväder ute.
Idag är det nog en sådan dag då det inte kommer att bli riktigt ljust ute.

Känns lite märkligt ändå när vi är inne i december månad.





Idag är enda dagen denna vecka som jag är ledig.
Det var bra tryck i butiken igår, många som var in och handlade.

Och det vi säljer mest av just nu är såklart jul!





Idag lyckades jag faktiskt få lite sovmorgon.

Vaknade upp till ett dukat frukostbord och nybakt bröd,
inte alls dumt! Känner mig riktigt bortskämd.

Och det passar såklart extra bra såhär en mulen dag när
regnet hänger i luften.


Önskar er en fin andra advent!

1 kommentar:

Marie Karlsson sa...

Den ljusstaken har vi med och de är så fina =D