{ Första Advent }



Första advent idag. Första ljuset är tänt och nu börjar den riktiga
nedräkningen till jul!

Vilket underbart väder vi haft de senaste dagarna. Frosten har legat
kvar under dagen och det är alldeles vitt överallt.

Så mycket som jag fotat denna helg var det länge sen jag gjorde.
Det gäller att passa på dessa vackra dagar.





Igår tog jag med mig kameran när jag for till jobbet,
så att jag skulle kunna fota på vägen hem sen.

Jobbade några timmar på morgonen och sen blev
det några stopp med bilen innan jag var hemma igen.





Här åker jag förbi varje dag och har tänkt flera gånger
att jag ska stanna och fota, men det har inte blivit av. Förrän nu då!

Tycker att det är så fint med det frusna gräset mot den
faluröda väggen.




 Önskar er en fin första advent!

Inga kommentarer: