{ En fotobok med bilder från det gångna året }


Blev tipsad via ett konto på Instagram om en app där man smidigt kunde
göra snygga fotoböcker och kände direkt att detta var något jag skulle göra. 

Jag som tar så otroligt många bilder hela tiden. Laddade ner appen
och blev förvånad över hur lätt och snabbt det gick. 

Och vilken fin kvalité det är på boken! Fick hem den nu i veckan och den
är så himla fin. Jag har faktiskt gjort en för 2020 också som jag väntar på att få hem.



I appen görs det automatiskt kollage och känner man att det inte passar,
så kan man trycka på shuffle så får man ett annat alternativ. Man kan även lägga
till text, men jag valde att bara ha bilder.



Jag har även påbörjat en fotobok för 2022 och har två månader
färdiga nu. Det är bara att fylla på sen för varje månad som går.



Detta är inget samarbete utan jag är bara väldigt nöjd och känner att
jag vill tipsa vidare!

Appen heter Onceuponapp. 

Inga kommentarer: