{ En lördag i mitten av maj }

13 2Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

När jag vaknade imorse och kikade ut genom fönstret så såg det ut som om vi hade flera sjöar utanför oss.
Jag har aldrig sett så mycket vatten på åkrarna här förut och det måste ha regnat rejält hela
natten.

Så vi fick planera om hela helgen, då det inte går att köra på åkrarna för tillfället. Det är ju
bara dumt att åka ut med en traktor och förstöra mer än man gör nytta.

Idag blåser det rejält och har vi tur så blåser det mesta ur snart, så att vi kan sätta fart med
vårbruket!

3 kommentarer:

Marie sa...

Sötis, ja vilken konstig vår, vi har också massor av vattenpölar och sådant. Det har regnat mycket här, men idag skiner solen =D

KNORKAN sa...

Du tar så fina bilder Anna! Jag skickade dina varor igår så jag hoppas att dem kommer fram på måndag :-) Trevlig helg! Kram Knorkan

Lovisa sa...

Dina bilder kan man aldrig få nog av dom är bara helt underbara... jaa jag vet jag har sagt det förut men ja .. jag säger det igen !! Kram