{ Äntligen Fredag! }


Denna vecka har gått riktigt fort! Jobbar man och står i så går tiden fort :)
Idag hade jag turen att sluta redan klockan tio på förmiddagen, så jag har hunnit pyssla undan en hel del här hemma också och
klockan är bara strax efter tolv.

godis

Godis hör helgen till! Har laddat upp med några favoriter.

rusta 
I stallet har vi givetvis Rusta-kassar ;) Lämpliga att packa ner hö till hästarna i.

tulina

Snön ligger fortfarande kvar efter snöovädret igår. På bara någon minut växlade det om
från strålande solsken till en vägg av snö.

Idag skiner solen och jag ska bege mig ut igen alldeles strax!
Njuta lite innan nästa snöoväder drar in.

Önskar er en trevlig fredag!

♥  ♥  ♥

Ni är många som undrar över hunden Millie som jag skrev om i DETTA inlägg.
Igår kväll var det några barn som såg henne en bit hemifrån. Sökandet fortsätter, men
nu vet vi iallafall att hon lever! Och hoppas såklart på att kunna få hem henne.