{ Frukost vid en sjö }




 Imorse låg dimman tät när jag vaknade. Jag hade planerat en cykeltur på
morgonen och packade ner lite matsäck och begav mig iväg (efter att ha pumpat luft
i mina tomma däck...)

 Alldeles vindstilla och solen försökte leta
sig fram genom den tjocka dimman.


Ett bra sätt att starta dagen på!
 





Kom fram till en badplats jag endast har besökt ett par gånger tidigare. 
Ett riktigt mysigt ställe med brygga och fin strand. 

Varför åker man inte hit oftare?

Långgrunt är det också. Det var här vi tog årets första dopp
 för att par veckor sedan. 





Något dopp blev det inte denna gång. Jag njöt av 
den fina utsikten istället. 




Frukostdags!






När frukosten var uppäten och jag kände mig nöjd var det bara att 
bege sig hemåt igen. Jag är glad att jag gick upp tidigt denna morgon. 

Annars hade jag ju missat allt detta vackra! 

1 kommentar:

Johan sa...

Vad mysigt. Fina bilder.