{ Att alltid ha kameran med sig }



Igår förmiddag var det såhär vackert ute. Det var snö i träden och himlen var 
härligt rosa innan solen kom fram. 




Djuren är ganska vana vid det här laget att jag klampar runt i hagen med
kameran i högsta hugg! 

Det är faktiskt sällan jag går ut utan kameran. När man minst anar det kan
man få tillfällen till riktigt bra bilder och det är inget jag vill missa. Hellre att jag har
den med mig än ångrar något i efterhand. 

Folk frågar lite då och då hur jag vågar släpa med mig kameran överallt. 
Ute bland djuren och i traktorn t.ex. Jag känner att det är en risk jag vill ta. 
En kamera är till för att användas och ska inte ligga orörd. 

Jag fotograferar i stort sett varje dag och det är ju så man utvecklas! 




Igår var det dags att fylla på halmbalar i ladugården till fjolårskalvarna som går där. 

Vi har en yta där vi kan ställa upp ett gäng balar och sedan klarar 
vi oss flera veckor innan vi behöver fylla på igen. 

Lämpligt söndagspyssel!


Inga kommentarer: