{ Ledig tisdag och lite påskförberedelser }



Denna lediga dag var verkligen välbehövlig. Det har varit många timmar på jobbet den 
senaste tiden och jag ska även jobba hela påskhelgen. 

Så jag har passat på att göra undan sådant som jag inte hinner med annars. 

På förmiddagen blev det en tur med skidorna. Dock är det så hård snö att åka på,
så det blir knappt några spår efter skidorna. Men det är skönt att komma ut och få frisk luft!





Då jag jobbar hela påsken så har jag förberett lite redan nu. 
Jag brukar inte ha så mycket pynt, men påskliljor vill jag gärna ha. 

När jag åkte skidor plockade jag även med mig lite påskris. 
Plockar alltid av sådant som ändå ska röjas bort, så det gör inget att man
knipsar av några grenar.




Påskliljorna har jag planterat i en kruka jag ärvt av min mormor. 

Så enkelt och vackert!

Inga kommentarer: