{ Att ställa om klockan till sommartid }



Har ni kommit ihåg att ställa om klockan nu då?

Nu är ju våren på väg på riktigt och vi har ljusare dagar att se fram emot. 

Jag startade upp denna dag med att gå en runda bland djuren, för att se till att allt
var som det skulle. Kika om någon ny kalv kommit under natten, vilket 
det inte hade gjort. 

Ljuset denna morgon har varit fantastiskt. Det ser ut att bli en fin dag, då solen redan
stigit högt på himlen och när jag kikar ut ser jag inte ett enda moln.





Man riktigt ser hur de njuter av att ligga i solen! 




Fin utsikt över sjön har korna från sin hage! 




 När jag kom in igen var det dags för frukost. Vi har mycket bär kvar i frysen, 
så jag toppade filen med ett gäng blåbär.




Frukost i favoritporslinet som används dagligen. 



Inga kommentarer: