{ Att ta tillvara på dagarna }



Det gäller att utnyttja de här lediga dagarna man får. Så idag fick det bli en 
morgonpromenad i det fina vädret. 

Dimman låg fortfarande tjock, det var bara någon enstaka plusgrad och solen 
försökte leta sig fram. Packade med mig lite fika i ryggsäcken och begav mig ut till skogs!  

Då jag jobbar inomhus hela dagarna försöker jag vara ute så mycket som möjligt
när jag väl är ledig. Det känns lite extra viktigt nu när vi går mot mörkare tider och redan
när klockan närmar sig 15.00 börjar det bli mörkt.





Varm choklad är inte alls dumt när man är ute på!




Såhär fint var det utmed sjön nu på förmiddagen. 
Som en tavla!
 



Jag har oftast inte som mål att gå långa sträckor när jag är ute på. 
Strosar mest omkring där ute i skogen och stannar och fotograferar om jag hittar 
något speciellt. Och någon fikapaus om jag har det med mig. 

Idag blev det en tur på två timmar. Alldeles lagom och nu känner jag
mig nöjd för en stund.

Inga kommentarer: