{ En grå söndag }



Tidigt imorse var marken täckt av frost och det var någon minusgrad. Perfekt fotoväder
tänkte jag. Men när jag väl skulle bege mig ut hade graderna stigit och frosten försvann snabbt. 

Men jag tog mig en tur iallafall. Det är lätt att gå och gruva sig innan man kommer iväg, 
men när man väl gör det är det så värt det! 




Mössa fick det bli idag, då det var lite kyligt! 




Jag måste faktiskt säga att det är skönt att det inte är någon snö på marken än. 
Det gör det så mycket lättare att ta sig fram i skogen och man kan ha vanliga skor på sig. 





Jag brukar packa ner kamera och stativ i en ryggsäck när jag vet att jag ska 
gå en bit. Det är så mycket skönare för ryggen än att bära den vanliga kameraväskan
som går snett över ryggen. 

Den här gången hade jag ingen fika med mig, utan det blev en lätt packning. 
Endast kamera och stativ fick följa med. Att gå på promenad utan kamera händer väldigt
sällan, det skulle kännas väldigt tomt utan den.

Inga kommentarer: