EN LUGN START PÅ VECKAN

drömmar Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II – Fat från Miljögården, kökshandduk från Greengate.

Det kom endast tre pallar med varor till jobbet imorse, skönt med en lugn start på veckan! Längtar mer och mer till min semester nu, men så fasligt långt kvar är det inte. Jobbar denna vecka och nästa vecka, sen är det min tur att få vara ledig.

En liten resa är inplanerad och det ska bli så skönt att få komma bort och hitta på något roligt! Kika på fina lastbilar och bo på hotell, lyxigt värre ;)

3 kommentarer:

jenny sa...

Jorå, vi gjorde mååånga plåtar! :)

Marie sa...

Jag trodde jag skulle vara ledig idag, men jag vart utringd på jobb, hmmm

Så go bild, man blir sugen, Samt skönt med lite ledigt för dig snart
Kramar

Marie sa...

Ja, tror också att det kan göra sig, ska mickla lite kan visa hur jag gjort sedan =D
kramar