{ Lördag Kväll }

1

Så var julen över. Den går alltid lika fort förbi och nu är det snart dags att fira nyår istället.
Jag hade tur och fick vara ledig alla tre juldagarna fast jag var inställd på att jobba annandagen.

Extraleverans av varor ställde till det, men i sista minut dagen före julafton kom beskedet att jag fick vara ledig.
En bra julklapp, för då kunde vi stanna hemma hos min mamma en natt till och det var guld värt!

2

Jag kommer att redigera lite bilder allt eftersom, men så många bilder har det faktiskt inte blivit i jul.
Har mest koncentrerat mig på att njuta av julen, så kameran har vilat en hel del.

Efter dessa tre dagar fick man lite ny energi och det kändes rätt bra att jobba några timmar idag.
Även om min bil inte alls ville starta, men det är en annan historia… Tog mig till jobbet till sist…

Efter en god middag med resten av gänget i huset blir det en lugn kväll och imorgon
satsar vi för fullt för att bilarna ska fungera på måndag.

Önskar er en fin lördag kväll!

Inga kommentarer: