{ Tredje Advent }



Nu är det bara en vecka kvar till jul. 

December är en sådan där typisk månad som bara springer förbi. Det går så
otroligt fort och det är inget undantag i år. 

Det är också en månad då jag jobbar extra mycket. Kan vara därför som 
julstämningen har lite svårt att komma fram i år. 

Jag har varit lite sparsam med julpyntandet i år. Några tomtar har fått komma fram, 
adventsljusstakar i fönstren. Julskinkan griljerade jag nu på morgonen, det är en av de saker
jag brukar längta mest efter. Just julmat är ju så gott! 

Igår kväll var det dags för årets julbord med kollegorna. Riktigt trevligt
och så bra mat att man åt lite för mycket. Lätt hänt! 




Den här helgen har jag faktiskt varit ledig, så vi har försökt att ta det lite lugnt. 
Det har varit så rysligt kallt, så att vara ute längre stunder har inte gått. 

Eldar för fullt i kakelugnen just nu!

Inga kommentarer: