{ Dagen innan }



Sista dagen på semestern och det känns vemodigt. Känner mig inte riktigt
färdig med ledigheten och hade inte tackat nej till några dagar till. 

Idag blåser det som tusan ute, så att vara ute och pyssla lockar inte. 

Så idag har jag varit inne och donat. Det finns hur mycket som helst som 
ska göras och nu har jag rensat och fyllt bilen med skräp som jag ska köra till
återvinningen. Ett ställe där jag blivit stammis!

Det är ju så lämpligt att åka dit efter jobbet. Både med skräp
och sådant som man vill skänka bort.




Morötterna börjar bli lagom stora att skörda. Satte en blandning i våras
och jag fick upp tre olika färger idag. 




Har gjort iordning en tacosoppa som står och puttrar på spisen. 
Sådan där bra mat när man som vi aldrig vet vilken tid vi kan äta om dagarna. 

Soppan är bara att värma upp när det passar.

Inga kommentarer: